Artificial Intelligence in Education: Critical, Relational, and Ethical Awareness jest tematem, który będzie dyskutowany podczas 9. edycji konferencji, INCTE’25 w Polytechnic Institute of Bragança.
Tegoroczna konferencja odbędzie się w formacie hybrydowym, oferując udział zarówno osobisty, jak i wirtualny, aby zapewnić szeroką dostępność i aktywne zaangażowanie wszystkich zainteresowanych.
To wydarzenie stanowi unikalną okazję do podjęcia dyskusji na temat różnych wyzwań związanych z kształceniem nauczycieli na wszystkich poziomach edukacji.
Autorzy proszeni są o składanie prac w jednej fazie. Krótkie prace, o objętości do 6 stron, można składać do 31 stycznia 2025 roku. Należy podkreślić, że 15 najlepszych prac zostanie zaproszonych do przesłania rozszerzonej wersji do publikacji w specjalnym wydaniu Springer Nature.
Więcej szczegółowej informacji można znaleźć na stronie konferencji INCTE'25